Aanpak/werkplan
Geïntegreerde aanpak
De activiteiten van het project bestaan uit drie werkpakketten die samen volgende elementen integreren:
· het verruimen en vernieuwen van marketingstrategieën;
· het doen implementeren van online marketingstrategieën;
· kennisimplementatie en -disseminatie door middel van workshops, seminaries en publicaties.
Overzicht werkpakketten
De werkpakketten, geven een duidelijk overzicht van de chronologische aanpak van het project : welke opdrachten/dienstverlening mag u tegen welk moment verwachten. De
overeenkomst met het IWT beschrijft 3 werkpakketten: 1. de organisatorische aanpak, 2. de disseminatie (seminaries, workshops) en 3. de eigenlijke ondersteuning aan de deelnemende bedrijven.
Werkpakket 1 WP1 Communicatie- en projectmanagement
Werkpakket 2 WP2 Seminaries en workshops
Werkpakket 3 WP 3 Ondersteuning bij de voorbereiding en initiatie van online marketingstrategieën